.

tisdag 31 augusti 2010

HQ - aktien?

Hur ligger det till med HQ-aktien, är den helt borttagen från börsen nu?

Öresund`s kurs ligger idag och pyr på runt 93 Kronor. Danske bank har ny riktkurs på Öresund: 103 Kronor vilket låter vettigt, dock tror jag nog att jag avvaktar och Möjligtvis går in i investmentbolaget om Aktien sjunker under 70 kronor vilket iof inte är speciellt troligt.... Hur som helst så är det tråkigt när sådant här händer och förhoppningsvis ordnar det upp sig snart så att vi alla kan gå vidare, även börsen som helhet....

5 kommentarer:

Anonym sa...

HQ-aktien är inte borttagen, men den är handelsstoppad. Antingen går banken i konkurs eller likvideras, och då försvinner aktien, eller så köps de upp och aktien kan börja handlas igen.

john sa...

#Guldbyxan

Tack för infon!

Jag har inte sett din blogg innan, den verkar intresasnt att följa, är det ok om jag lägger till den i min blogglista?

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Micke sa...

Tråkigt för aktieägarna i HQ. Hände mig en gång med att jag förlorade pengar i Scanmining när dem kursade. Blev dock väldigt glad idag när jag kollade mitt avanza konto då jag ser att mina Kopparbergs aktier gått upp med drygt 38 % på rapporten idag. Sedan köp så är dem uppe 58 %. Väldigt nöjd :D

john sa...

#MIcke

Det var en rejäl kursuppgång på rapport! Bara att gratulera =)

Mvh //Eko Trygghet

Anonym sa...

John: Det är så klart helt okej! Jag lägger till din också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!