.

lördag 28 augusti 2010

Liten Lördagsuppdatering

Jag är hemma en sväng på frukostrasten för att rasta hunden och passar på att uppdatera lite:

Nu har jag lyckats få in lite mer annonser på min sida www.planeter.n.nu och dessutom börjar det ploppa upp mer relevanta annonser vilket känns bra. Jag har ännu inte lyckats få bort ramen från bilden på förstasidan (jag gör säkert något dumt fel) men å andra sidan tycker jag inte den stör speciellt mycket.

Nu gäller det bara att få besökare till sidan och dessutom få den placerad på googles förstasida när man söker på t ex: Planeter, Jupiter, solysystemet etc... Jag vet inte riktigt hur man gör detta men det finns en guide på n.nu som jag skall kika vidare på när jag har tid. Dessutom känns det könt att ha bloggkollegor ( G M K ) att fråga om jag fastnar på någon punkt =)

För övrigt så började börsen gå + igår och även amerikanska börsen stängde på + så jag tror vi får se ett stigande index någon månad framöver.

Optimalt vore det om börsen fortsatte stiga tills slutet av året då man kan sälja av vissa innehav och ta ut likvida medel ifrån Kapitalförsäkringen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!