.

måndag 23 augusti 2010

Måndag Morgon

Äntligen Måndag morgon, det finns inget roligare än at gå till jobbet första dagen i veckan...

Helgen har spenderats i en Storstad på västkusten, för att vara mer specifik i ett hotell nära Sveriges största Nöjespark, jag hade tänkt slänga upp en bild men Mobilen ville inte hitta datorn via bluetooth, det är för tidigt för sladdar känner jag...

Jag hoppas att kunna lansera min första Informationssida redan nu i veckan, den kommer antagligen inte vara helt färdigställd men i så pass bra skick att jag vågar visa upp den...
Tanken är att denna sida skall ge mig passiva inkomster i form av reklamintäkter och om jag fortsätter och gör MÅNGA sådana hemsidor inom olika kategorier kanske jag en dag slipper gå upp tidigt varje Måndag morgon =)

Nja helt ärligt så har jag inga större förhoppningar på mitt första SEO-jobb/sida men det är alltid kul att lära sig något nytt.

Ha en bra start på veckan!

Mvh Ekonomisk Trygghet

3 kommentarer:

nonhosonno sa...

Önskar dig en fin start på veckan oxå!

J sa...

Haha "för tidigt för sladdar" =D

Thomas sa...

Bra! Informationssidor gillar vi. The way to go!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!