.

måndag 27 september 2010

Måndag Morgon

Ja det var det återigen en ny vecka och nya börsdagar. Som jag har sagt tidigare, det enda positiva med måndagar är att börsen öppnar igen =)

Den Amerikanska börsen stängde på plus i Fredags så vi får hoppas att OMX tar över stafettpinnen och springer vidare i dag.
Mina Millicom-aktier har jag tänkt att sälja någon gång i slutet av månaden eller när en avkastning på 10% har uppnåtts. För tillfället har aktien pressats ner till nästan inköpspris så jag tycker det är dags för aktiekursen att börja klättra uppåt nu...


Idag ska vi/jag inhandla följande:

Sockar (Svarta 10 pack)
Flaskor till Cidern (föregående Inlägg)
Trådlös bild/ljudöverföring till tv`n (om vi hittar till rätt pris)
Aktier (Vid börsras, vilket troligtivis inte inträffar...)


Hoppas Ni får en bra start på veckan!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!