.

fredag 4 september 2009

Webshop

Jag håller på med att försöka bygga en webshop, jag känner att jag snart är klar, designen kanske inte är världens finaste men huvudsaken för mig är att den fungerar bra för kunden. Eftersom det är min första riktiga hemsida jag bygger har jag inte jättehöga krav.

Det kommer nog ta ett tag innnan jag (och min kollega) kan börja sälja varor dock. Först måste vi köpa in varor, kolla upp priser osv... Men förhoppningsvis inom en snart framtid! Jag/Vi har inga större förhoppningar på att vi ska tjäna pengar på denna shop i början, vi gör det mest för att det är kul att prova nya saker.

Eftersom jag hållt på ganska mycket med det nya projektet så har jag inte hunnit skriva lika mycket på min blogg, men jag kommer att skriva nya inlägg så ofta jag kan och hinner.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!