.

torsdag 10 september 2009

PCT uppdatering Del 6

Vi närmar oss slutet på mina regelbunda uppdateringar om min jakt på passiv inkomst via Bux.to

Läs mina föregående inlägg här Del1 Del2 Del3 Del4 Del5


Nu har det gått några veckor sedan jag senast skrev om bux.to och siffrorna har sakta men säkert stigit. Jag har inte själv varit inne och klickat något men mina refferals har skött jobbet ganska bra tycker jag. Det är bara några stycken som verkar vara inaktiva (ca 4st).

Jag har för mig att jag läste i användarvillkoren att när man begärt en sk "Cash out" så måste man vara delvis aktiv på sidan för att få sina pengar. Jag tror det var något i stil med att man måste göra minst ett klick var tionde dag. Detta ska jag kolla upp när jag börjar närma mig "cash out-gränsen" som ligger på 50 dollar.


Av någon anledning så blev det dålig upplösning på bilden, men ni ser säkert att jag hittills har fått ihop 40 Dollar. Alltså har jag 10 dollar kvar till utbetalningsgränsen.
Vill Ni läsare prova på denna passiva Inkomst så kan ni klicka här så kommer ni direkt till deras hemsida, det är helt frivilligt att klicka på länken för att sponsra mig, annars så gå bara till bux.to
Glöm ej att ni måste skapa er ett Alertpaykonto INNAN ni skapar ett konto på bux. Ni behöver inte aktivera Ert kreditkort osv på en gång utan det räcker att registera sig vilket går väldigt fort. gå till http://www.alertpay.com/
Alltså: steg 1 http://www.alertpay.com/
steg 2 bux.to (sponsra mig) annars går ni till bux.to

2 kommentarer:

inte miljonär än sa...

Ett litet tips om bilder: spara dessa i .png format så får du troligtvis bättre upplösning. Det har fungerat för mig iallafall då jag hade samma problem innan!

Kul att läsa om ditt projekt!

john sa...

#inte miljonär än

Skall provas nästa gång. Tack för tipset!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!