.

tisdag 29 juni 2010

Tisd Morgon, tipsa mig

Då sitter man här igen vid datorn och skall snart iväg till jobbet. Jag har inget vettigt att skriva om eftersom det inte har hänt så mycket ännu i veckan....
Dock har jag fått lön och en liten slant gick in på Kapitalförsäkringen, denna slant är som sagt tänkt att Investera i Oljebolaget BP om allt går som jag vill. Aktien landade igår kväll på 27,15 så den är fortfarande på väg nedåt. En stop-loss hade varit skönt att slänga in på runt 20-25 dollar för att på så sätt slippa sitta och bevaka aktien hela tiden, men jag tror inte jag vågar det när man inte riktigt vet vad som kommer att hända med Bolaget i detta skedet...

På tal om något helt annat, är det någon som kan tipsa om ett bra Mobilt Bredband som har obegränsad surf?

För tillfället har jag endast 5GB per månad att surfa för, efter det sänks hastigheten till ja... 56,6 Kb-modem-hastighet.... Mycket störande eftersom det då inte går att lyssna på spotify,kolla youtube, play-kanaler etc...
Kan tillägga att jag har Telia nu.


Mvh //Ekonomisk Trygghet

2 kommentarer:

J sa...

Telenor är väl dom enda som kör helt obegränsat tror jag. Men bra och bra vete katten. Visst funkar det, men räkna inte med att komma över 2 mb/s ens i centrala Sthlm, Gbg, Lkpg, Nkpg, Malmö eller Visby där jag provat det... I mina ögon så är och förblir mobila bredband skit.

john sa...

#J
Tack för tipset jag får kolla vidare på det. Jag håller med dig om att mobilt bredband är kasst men jag har ännu inte lyckats övertala tjejen om att skaffa "riktigt" bredband.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!