.

torsdag 3 juni 2010

Ny Sajt, Aktieutdelningar.com

Jag fick ett tips om att det hade dykt upp en ny sida på nätet som handlar om Aktieutdelningar. Eftersom det är ganska självklart att jag gillar just Aktieutdelningar och Utdelningsinvestering tänkte jag göra lite reklam för siten här. Jag har t om lagt upp en banner på min blogg (längre ner på högerspalten) eftersom jag tycker vi alla skall sprida buskapet om Utdelningsinvestering!

Adressen är www.aktieutdelningar.com

Sidan innehåller information om olika utdelningsstrategier, När bolag delar ut, värdering etc...

Ta en titt!



Mvh //Ekonomisk Trygghet

3 kommentarer:

inte miljonär än sa...

Tjena John!

Fin sida du har gjort! Kul att få se!

john sa...

#Inte miljonär än

Det är INTE jag som gjort sidan =D förlåt om jag har skrivit lite missvisande i mitt inlägg. Jag vet faktiskt inte exakt vem som står bakom sidan men jag misstänker att det är någon ekonomibloggare som jag känner till, jag vet dock inte vilken.

Mvh //Ekonomisk trygghet

inte miljonär än sa...

Det är också så att jag inte läste inlägget ordentligt... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!