.

måndag 21 juni 2010

Måndag morgon

Då var det måndag morgon och bara ca 3 veckor kvar till semestern, jag tror jag har börjat längta lite för tidigt till semestern för dagarna på jobbet känns väääldigt långa nu, speciellt när det är fint väder ute....

Mr www.4020.se har kommit igång med den "Nya" börsdata. Jag måste säga att hemsidan ser mcket fräschare och finare ut än den gamla, sidan hittar ni HÄR

Mr J (Grenfeldt) har slängt upp en slags Investeringskalkylator på sin blogg. Mycket bra initativ, man blir dock lite trött när man ser hur många år det är kvar till miljonen =D Jaja det gäller väl bara att försöka slå de där 10% i årlig totalavkastning så ska det ordna upp sig... Kalkylatorn hittar ni HÄR


Ha en bra dag!

2 kommentarer:

J sa...

Tack för berömmet och omnämnandet. =) Håller också med om att nya börsdata ser kanon ut jämfört med gamla.

Dominik Palacz - Cashflow88 sa...

Hej , jag är en polska investerare och som du kör en blogg om att investera i en månad ska jag vara i Sverige, säg mig, vad är det bästa bankkonto (helst gratis). Var finns de bästa sparkonto ? Cashflow88 hälsar och inbjuder dig att blogga http://blog-inwestora.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!