.

tisdag 15 juni 2010

Förkyld aktieägare=passiv Investerare

Besöket på Sweden Rock var mycket trevligt men har dock lett till en rejäl förkylning. Kombinationen lite mat, lite sömn, mycket alkohol och regn var nog inte så lyckad för min kropp =)

Så just nu försöker jag bli frisk så fort som möjligt och aktiehandeln/bloggen får ligga lite i lä för tillfället. Det är väl så att om man är sjuk spelar det ingen roll hur mycket pengar man har på kontot, hälsan kommer först!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

4 kommentarer:

J sa...

SR är ju lätt värt en liten förkylning iofs =) Vilka band såg du?

john sa...

#J

Det har du rätt i =) Den enda hela spelningen jag såg (också mest därför jag åkte dit) var Danzig, sen kollade jag även på Sabaton och Aerosmith men som sagt Danzig var grymm! =)
Jag hade engångsbiljett men antagligen köper jag 3-dagars om det blir någon mer gång... Var du också där?

//Ekonomisk Trygghet

D sa...

Nyfiken...
Har din passivitet förgyllts av Peytos månatliga utdelningar än?

john sa...

#D
Hej!

Nej utelningarna har inte kommit in på kontot ännu, enligt Earnings.com ska dom delas ut den 15 Juni så om borde trilla in vilken dag som helst.

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!