.

tisdag 20 april 2010

snart sommar....

Eftersom jag har så många bollar i luften kommer jag troligvis framöver nästan endast koncentrera mig på Utdelningsinvestering alà långsiktighet.

Jag har så många projekt på gång samtidigt och känner att min fritid blir väldigt lidande, dessutom börjar här bli varmt ute och då vill jag hellre sitta på nere vid havet och grilla än att sitta inne vid datorn och oroa mig för pengar och dylikt... Näe nu kör jag vidare på mina två "main projects" som är Utdelningsinvestering och Husbygget som kommer börjas med lite smått i sommar.

För övrigt kan jag meddela att mina portföljer i investerar-SM inte går alls bra än så länge men vi får se vad som händer =)

Mvh //Ekonomisk Trygghet

3 kommentarer:

J sa...

Låter som en bra idé, hellre fullt fok på det som är viktigt än halvfok på allt.

Magnus från Dollarkursen.com sa...

Go for it! :)

john sa...

#J

Jag det har du helt rätt i!

#MAgnus dollar
Ja nu kör vi! =)

//Eko trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!