.

tisdag 13 april 2010

Råvaruskolan m.m...

För Er som tycker det är intressant att investera i råvaror finns det en hel del att läsa om detta på Privata Affärers hemsida www.privataaffarer.se (klicka på fliken råvaror).

Privata affärer har även en sk "råvaruskola" där man kan lära sig att handla med certifikat, CFD, tips om diverisering etc... denna guide hittar du HÄR

Är du mer inne på att investera i Fysiskt Guld och Silver så rekommenderar jag Liberty Silver`s Guld och Silverskola, den hittar du HÄR


Nu när jag har gjort lite gratisreklam kan jag lika gärna bjuda på 2st bonuslänkar till:

Mot Miljonen har skrivit ett antal bra Artiklar om nyckeltal och vad man skall titta på när man investerar i ett bolag. Veckans Affärer har publicerat en lista på 14st svenska bolag som för tillfället handlas under sitt egna kapital, dvs "billiga" aktier. Listan hittar ni HÄR


Till sist uppmanar jag Er alla entrepenörer, bloggare, Aktieproffs etc att ge er iväg och träna! (om ni nu inte redan gör det).


Att komma ifrån datorn och få vila hjärnan lite är bra både för kropp och själ, läs mer om det HÄR

6 kommentarer:

Anonym sa...

Uppmaningen till träning hos bloggare finns ju redan här:

http://cristofferstockman.blogspot.com/2009/01/vgar-du-anta-utmaningen.html

john sa...

#Anonym

Det hade jag missat, bra tips!

//Ekonomisk trygghet

J sa...

Sen finns det en rätt bra site om guld och silver som heter guldsilver.info =)

Herr K sa...

Tränar gör jag alldeles för lite, det kan erkännas! Dock så kör jag lite pumpande med hantlar några gånger i veckan, samt långpromenader :) Men man kanske skulle anta utmaningen...

För övrigt tackar jag J för gratisreklamen :P

john sa...

#J

Precis, det är en mycket bra sida för guld/silverinformation. bra tips!

#Herr K

Styrketräning några gånger i veckan + långpromenader låter väl riktigt bra!

Själv är jag ganska flitig på gymmet men det går i perioder.. =)

mvh //ekonomisk trygghet

Herr K sa...

Tja, det är ju bättre än att ligga i soffan hela kvällarna iaf :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!