.

fredag 16 april 2010

Investerar-SM

Precis som Vill Ha Allt har jag nu också anmält mig till investerar-SM, tävlingen hittar ni HÄR

Nu sitter jag här och väntar på att marknaden skall öppna (klockan är 07:22) så att jag kan börja handla warranter, mini-future, Certifikat, turbowarranter och andra "konstiga" instrument som jag inte vågar investera i med riktiga pengar =)

Det känns kul att kunna exprimentera lite med olika instrument utan att behöva förlora pengar, dessutom finns det möjlighet till att vinna fina priser, om det går bra dvs...

4 kommentarer:

Herr K sa...

Jag har själv inte gått med i tävlingen, men jag önskar dig lycka till! Troligen lär du dig något på vägen även om det skulle gå dåligt :)

john sa...

#HErr K

Tack så mycket! Ja precis jag har inget att förlora =)

//Ekonomisk trygghet

johan sa...

Hur har det gått för dig? Själv svängde mina turbowarranter i morse och jag gick 600% plus. Det lägger mig på plats nr 2 i tävlingen. Är det dags att sälja av då och ge sig på något mindre riskfyllt då? Vad kan det vara i så fall :)?

john sa...

#johan

600%!? Det låter som en riktig fullträff! Eftersom min bästa porfölj i investerar-SM för tillfället ligger på 1,86% plus tror jag inte jag kan ge några bra råd =)

MEN jag själv hade troligtvis satsat på lite säkrare investeringar fram tills slutet.

Lycka till nu!

Mvh //Ekonomisk trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!