.

söndag 19 juli 2009

PTC uppdatering del 4

Då var det dags för ännu en uppdatering om hur det går i min jakt på passiv Inkomst via PTC. Läs mina föregående inlägg här Del1 Del2 Del3

Tanken var att när jag nått upp till 16,89 dollar så skulle jag köpa mig 15 st nya rekrytanter för dessa pengar. Nu var det som så att det går inte att köpa nya rekrytanter för pengarna som man tjänat in. Man måste alltså i så fall "casha ut" först och sedan använda pengarna. Så där föll den strategin....

Men å andra sidan är detta faktiskt positivt på ett sätt, om jag istället köper 15st nya rekrytanter via mitt kreditkort så når jag fortare upp till 50 dollar vilket är gränsen för att få casha ut. Nackdelen är ju som sagt att jag fortfarande inte vet 100 % om jag kommer att få ut några pengar.

Så allt som allt kommer jag att satsa ca 34 dollar på detta projekt. Förhoppningsvis är det en bra investering!






Vill Ni läsare prova på denna passiva Inkomst så kan ni klicka här så kommer ni direkt till deras hemsida, det är helt frivilligt att klicka på länken för att sponsra mig, annars så gå bara till bux.to

Glöm ej att ni måste skapa er ett Alertpaykonto INNAN ni skapar ett konto på bux. Ni behöver inte aktivera Ert kreditkort osv på en gång utan det räcker att registera sig vilket går väldigt fort. gå till http://www.alertpay.com/

Alltså: steg 1 http://www.alertpay.com/

steg 2 bux.to (sponsra mig) annars går ni till bux.to

Nästa gång kommer jag förhoppningsvis ha 32 rekrytanter. uppdatering kommer framöver...

4 kommentarer:

Patrik Berggren sa...

Det är ju inte mycket pengar, och den stora frågan blir.

Är detta vad min tid är värd?

Får man många referrals, då börjar man kanske få "lite inkomster" ... inte stora, men några dollar extra varje månad.

Patrik Berggren sa...

Kikade lite närmare. Varför inte satsa 98 dollar för att få 100 rekryter? 600 kr är en billig investering OM det fungerar som det ska.

Ser man att det sedan fungerar, då är det ju bara att slå till på "stora paketet", 500 rekryter ... när man fått ihop pengar till 500 nya rekryter etc. Borde ge en hyffsad slant OM det fungerar vill säga och att man får ut sin provision.

john sa...

Ja det är som du säger en riktigt bra investering OM det nu fungerar. Jag vill gärna veta om jag får tillbaks mina investerade pengar därför känner vill jag inte skjuta till mer pengar nu i början.
Om man är vanlig medlem och har 50 dollar kan man "casha ut". Då ska det ta ca 60 dagar innan man får pengarna. Antingen så hoppar du på tåget nu och blir medlem eller så följer du min blogg och ser om jag lyckas/misslyckas =)

Anonym sa...

hehe, sämsta timlönen. satsa 7 dollar på matrix ist. 7dollarmatrix.com tex.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!