.

måndag 6 juli 2009

Ny funktion, Pusha

Som ni kanske har noterat så har jag lagt till tjänsten "pusha" på min blogg. Titta längst ner på mina inlägg så ser ni en knapp som det står "pusha" på.
Om ni har läst ett inlägg som jag skrivit som ni tycker är bra (förhoppningsvis skriver jag inte bara nonsens) så kan ni trycka på knappen och "pusha" mitt inlägg så att andra läsare uppmärksammar inlägget.
Om ni inte riktigt förstår vad det är så kan ni läsa mer på deras hemsida http://www.pusha.se/

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan, mitt namn är Johan, och vad jag förstått så försöker du skapa en passiv inkomst.

Det är en jättebra idé tycker jag, något som många fler borde sträva efter!

Om du är intresserad av ett stabilt och trevligt sätt att bygga upp en tillgång som genererar inkomst för resten av livet, skriv till mig på min mail, så kan vi bolla åsikter oss emellan!

Ha det så bra!
Mvh Johan W

mail: johan.wonkavaara@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!