.

onsdag 8 juli 2009

PTC uppdatering del 3

Då tänkte jag ge er ännu en uppdatering om hur det går i min jakt på passiv inkomst via PTC. Läs mina föregående inlägg här Del1 Del2.

Senast jag skrev om bux så hade jag tjänat in 3,6 dollar, det var 30 Juli alltså ca 9 dagar sedan. Nu har jag dragit ner lite på min egna klickfrekvens och klickar kanske igenomsnitt på 4-5länkar om dagen. Möjligtvis är det kanske så att jag inte hade behövt att klicka på några länkar själv men jag tycker faktiskt det är ganska kul att gå in varje dag och se hur mycket man tjänat. Dessutom kan det vara intressant att läsa vissa annonser. Det har blivit lite av en rutin att varje morgon ta en kopp kaffe och gå in på bux hemsida en snabbis innan jag går till jobbet. Så jag själv klassar detta som en passiv Inkomst.
Förhoppningsvis skickar dom ut pengar också när jag "cashar out", men det återstår att se!





Min totala inkomst hittills är 10,7$
På 8-9 dagar har jag alltså tjänat in 7,1 dollar, det går sakta men säkert framåt....

När jag skaffade bux så köpte jag mig som sagt 15st rekrytanter, nu har jag noterat att jag har totalt 17st vilket bara är positivt. Vill även Ni läsare prova på denna passiva Inkomst så kan ni klicka här så kommer ni direkt till deras hemsida, det är helt frivilligt att klicka på länken för att sponsra mig, annars så gå bara till bux.to

Glöm ej att ni måste skapa er ett Alertpaykonto INNAN ni skapar ett konto på bux. Ni beöver inte aktivera Ert kreditkort osv på en gång utan det räcker att registera sig vilket går väldigt fort. gå till http://www.alertpay.com/

Alltså: steg 1 http://www.alertpay.com/
steg 2 bux.to (sponsra mig) annars går ni till bux.to

Det var allt för denna gången, en ny uppdatering kommer snart igen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!