.

fredag 18 maj 2012

Vi följer antagligen Japan och silverring




Jag har lagt in Japans Index som en "widget" på min mobiltelefon eftersom det då kan vara lättare att gissa hur den Svenska börsen kommer gå under dagen. Nu så här på morgonkvisten ser jag att Nikkei 225 har backat -2,34% under natten vilket borde innebära att den Svenska börsen iaf i början av dagen går åt samma håll.
Vi får se om Facebook lyckas rädda den Amerikanska börsen i kväll...

För övrigt var jag inne på www.adelmetallforum.se igår och fick hjälp med att värdera en silverring som ligger och skräpar här hemma. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska försöka sälja den på tradera eller om den skall sparas i byrålådan. Silverspotvärdet i ringen var iaf ca 54 kr så ska jag sälja den hoppas jag någon köper den för dess utseende och inte bara för silvervärdet =)

Bild från newsdailybrief



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!