.

onsdag 23 maj 2012

lansering hemsida, omxs30.nu

Nu är det mesta klart på sidan som jag har skapat. Jag har inte sökmotoroptimerat sidan ännu men det skall göras när jag känner mig helt nöjd med allt.

Adressen är www.omxs30.n.nu

Några saker som jag skulle vilja ändra på i framtiden är:

- Snyggare omxs30-gadget (den överst på sidan)

- Kanske lite mer text och reklam på förstasidan

- Om sidan blir populär, nytt domännamn t ex .se eller .nu

Enligt http://gserp.se/ ligger sidan för tillfället 200+ i placering på google om man söker på "omxs30" så det tar antagligen några veckor innan den har letat sig framåt (dessutom brukar SEO-optimering hjälpa en hel del)


Kom gärna med tips och ideér om hur jag kan förbättra sidan!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska man ha den till?

john sa...

#Anonym

Tanken är att man snabbt och lätt ska kunna se aktuell kurs av OMXS30. Jag kommer även framöver skriva lite mer OM indexet på sidan.

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!