.

onsdag 16 maj 2012

Börsen stängd i morgon

Tänkte bara påminna Er (om det nu är nån som läser bloggen) att Svenska börsen är stängd i morgon. Det känns ganska skönt att slippa tänka på börsen i dessa dagar när det är så osäkert med Grekland etc..

På Fredag lär det dock bli stor hype om den omtalade börsnoteringen av Facebook, vad jag har läst och hört är det många privatpersoner som öppnat aktiedepåer enbart pga denna börsnotering. Bolaget kommer att värderas till ca 700 miljarder kronor! Antagligen stiger kursen en del under de första handelsdagarna men sen tror jag att intresset svalnar ganska fort.

Jag personligen har inte facebook och det känns som att folk i min omgivning inte använder det lika frekvent längre.



4 kommentarer:

Auri sacra fames sa...

Hej!
Har du ingen besöksräknare? Själv använder jag statcounter.Jag följer dig iaf så du har minst 1 som läser =)

john sa...

#Aura Sacra fames

Jo jag brukar kolla antalet besökare via Google Analytics och även via google AdSense.

Det var skönt å höra att jag har iaf en trogen läsare =)

Mvh //Ekonomisk Trygghet

nonhosonno sa...

Läser jag med :)

Morgontrött sa...

En till läsare :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!