.

söndag 20 maj 2012

Ny sida på gång

Jag har suttit här i några timmar nu och försökt fått ordning på en ny hemsida som jag håller på att bygga. Eftersom den inte är klar vill jag inte avslöja adressen just nu men jag kan dock säga att den är aktierelaterad.

Det svåra för mig är att få bilder/annonser dit jag vill ha dom. Att jag är helt värdelös på html gör inte saken bättre...

Målet är att denna sidan skall komma på googles förstasida när man söker på ett speciellt ord. Jag har lagt in reklam på sidan och denna skall förhoppningsvis genera lite pengar. Jag använder mig utav tjänsten www.n.nu som är helt gratis. Som jag skrev innan så kan det vara lite trixigt att få reklam, bilder och dyligt dit man vill men det tycker jag att man får ha överseende med iom att tjänsten är helt gratis.

Nu är det nog dags att gå ut i det fina vädret!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar med spänning på releasen av sidan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!