.

tisdag 30 juni 2009

PTC liten uppdatering

Jag tänkte skriva lite om hur det går i min jakt på nya passiva Inkomster, mitt första inlägg kan ni läsa här.

Jag har alltså börjat med att testa ett företag som heter bux.to. Nu har det gått ca 9-10 dagar sedan jag registrerade mig och jag har faktiskt fått en liten passiv inkomst.

Min totala inkomst hittills är 3,6 $!
Som ni ser så har jag inte varit helt passiv i detta projekt, jag själv har klickar på 72 länkar (reklamsidor) och mina "Referrals" (rekrytanter) har klickat på 284. Jag köpte 15st Refferals för 16 dollar så än så länge ligger jag back på denna inkomst.
Men förhoppningsvis så ska jag nå upp till dessa 16 dollar snart och då kommer jag troligtvis att köpa 15 nya medlemmar osv....
Jag satt och läste igenom avtalet innan på deras hemsida och försökta hitta något om hur aktiv man behöver vara. På vissa sidor måste man t ex klicka på minst en länk i veckan för att få vara medlem. Jag hittade inget om detta på bux.to så förhoppningsvis är detta en alldeles utmärkt Passiv Inkomst.
En liten varningens finger till mig själv, vissa saker är för bra för att vara sant, är det så även med det här?
Det får tiden utvisa, den dagen jag får in pengarna på kontot, endast då vet jag om det här fungerar....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!