.

fredag 28 januari 2011

Wallstreet 2, Money never sleeps

Såg denna film igår och får väl säga att den var "sådär". Jag hade gärna sett lite mer action på aktiemarknaden och mindre prat helt enkelt.... Helt klart godkänd men ingen 5+. Nej aktiemarknaden gör sig nog bäst i att hålla sig borta från bioduken, jag tror inte det är något som den breda massan vill se (inkl min sambo som tyckte den var extremt dålig =)

Idag blir det spännande att se vad som händer med HM`S aktiekurs, igår blev den slaktad av marknaden vilket ingen verkar ha undgått. Jag som hade tänkt samla på mig likvida medel under någon månad till blev helt plötsligt sugen på att köpa på mig mer HM-aktier....
 Vi får se, fortsätter kursen ner till 200 kronor idag kan jag nog inte hålla mig borta från Köp-knappen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!