.

måndag 8 augusti 2011

Tillbaka till störtdykande verklighet

Jag har varit på semester i ca 2 veckor nu och är äntligen tillbaka vid min dator =) Det har ju hänt en hel del de senaste dagarna på börsen och det var ingen vacker syn när jag loggade in på depån idag. Nu önskar jag att jag hade mer cash liggandes på depån (nybörjarmisstag igen...)

Jag har ca 7000 kr liggandes på depån just nu och vet inte riktigt om det är någon idè att investera dessa pengar, kanske är det bättre att jag låter dom ligga och istället försöker bygga upp en rejäl buffert till nästa börsras? OM jag investerar i morgon så blir det i Ratos.

Nu blir det inget mer skrivande för denna dag men mer inlägg kommer i veckan t ex portföljuppdateringen som har blivit lite försenad.

Ha det bra så länge och oroa Er inte för mycket över börsen, den stiger snart igen!

//Ekonomisk Trygghet

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen tänker jag inte försöka fånga någon aktie just nu. Bättre att vänta tills det värsta blåst över. Stefan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!