.

torsdag 17 mars 2011

Problemen i Japan Fortsätter...

Antingen är det aftonbladet som förstorar upp händelserna, eller så uppstår det nya problem med kärnkraftverken hela tiden, suck....

När reaktor i äntligen har stabiliserats (vad vi vet) så har nu allt vatten kokat bort vid förvaringen av kärnbränsle vid reaktor 4 vilket innebär hög strålning, panik, extremt farligt, kaos m.m... Jag brukar rycka på axlarna när jag läser sådana här rubriker på Aftonbladet men denna gång är jag nervös på riktigt.

Nu ska jag iväg och jobba några timmar. Förhoppningsvis har läget ändrats till det bättre när jag kommer hem igen. Troligtvis har det inte gjort det och jag skulle inte bli förvånad om jag möts av rubriker såsom "Evakuering av Tokyo", "Japan går under" etc....

Jaja, det finns inget man kan göra åt saken, bara att hålla hoppet uppe!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!