.

fredag 11 mars 2011

Oroligt även i Saudiarabien?

Bloggaren http://cornucopia.cornubot.se/ skrev i går att det även börjat bli lite oroligheter i Saudiarabien efter att folk har demonstrerat på gatorna och militär svarat med Eld, en helt "vanlig" demonstration nere i mellanöstern helt enkelt...

Jag hoppas verkligen inte läget utvecklar sig till det sämre idag Fredag, men man vet aldrig vad som händer eftersom det är idag demonstrationerna officiellt skall hållas.

Jag hittar inga nyheter om detta på Aftonbladet eller någon annan stor kvällstidnings hemsida så än så länge verkar inget stort ha inträffat (dom brukar annars vara bra på att uppdatera i princip dygnet runt). Det bästa kanske hade varit att lägga in en köporder i något Oljeinstrument eftersom oljepriset kommer skjuta i höjden om produktionen i Saudiarabien hotas, dock känner jag mig inte helt bekväm med det och eftersom jag jobbar hela dagen blir det svårt att hålla koll på vad som händer.

Hur som helst så kommer jag hålla mig uppdaterad på min frukost-/lunchrast så gott det går.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!