.

måndag 20 december 2010

Måndag, snart Jul/Nyår

Nu närmar sig Julen med stormsteg och jag kommer antagligen inte vara speciellt aktiv på bloggen under dessa två veckor. Men ett litet "god Jul" och "Gott nytt år" kommer jag säkert hinna klämma in mellan allt jobb.

På tal om nyår så är det snart dags för den årliga avgiften som dras på min Kapitalförsäkring. Jag har för mig attt den låg på ca 0,87% av hela portföljens värde så för mig blir det ingen stor summa att betala in eftersom min portfölj inte är speciellt stor ännu.

December månad blev en riktigt bra utdelningsmånad med följande passiva inkomster:

Google-pengar
Mc Donalds
Coca Cola
Peyto Energy
Realty Income

Nu bär det iväg till jobbet!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

2 kommentarer:

Mot miljonen sa...

Trevligt att läsa att de passiva inkomsterna trillar in! Går det bra med sajterna?

john sa...

#Mot Miljonen

Tack! Det var gött med en bra utdelningsavslutning sista månaden på året.

De två sajter som jag har byggt (allt om kreatin och Planeter.nu) drar inte en liten summa varje månad men jag har desvärre inte byggt vidare på min senaste sida. Jag har prioriterat annat men nån gång när jag har tid skall jag ta tag i det =)

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!