.

måndag 15 november 2010

Måndag morgon....

Jag har inte varit speciellt aktiv på nätet föregående vecka. Kanske beror det på att jag spenderat en del tid framför Far Cry 2 =) (läs mitt föregående inlägg). Dock hängde datorn inte med riktigt när jag skulle spela online. Segt internet och medelmåttig dator är ingen bra kombination.

På tal om bredband så kommer vi att byta mobilt bredband i slutet av December. Denna gången kommer vi att välja ett med FRI SURF, det gäller att läsa det finstilta noga eftersom många leverantörer har en gräns på 5-10GB i månaden sedan sänker dom hastigheten, inte bra....

Annars har jag inte varit speciellt aktiv på börsen heller, mina innehav är ganska neutrala i dagsläget och jag varken köper/säljer. Millicom ligger på ca 635 kronor pch jag har bestämt mig för att sälja när den ökat till ca 690-700 kronor. Om det tar 1 månad eller 1 år tills dess återstår att se....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!