.

torsdag 11 mars 2010

Utveckling på mina Aktier i procent

Här kommer en liten sammanställning på hur min aktier utvecklats sedan köp:

__________________
Högriskportföljen

Botnia Exploration -21,43
Starbreeze -32,43
Malka Oil -6,67
_________________


__________________
Utdelningsportföljen

H&M +29,7
Astra Zeneca -5,56
Coca Cola +10,54
Mc Donalds +15,16
Realty Income +16,65
Wilhemsen +11,90
_________________

Ja som ni ser går det inte speciellt bra för min högriskportfölj =) Förhoppningsvis gör dom en tvärvändning och stiger flera hundratusentals procent under de närmsta månaderna...

I vilket fall så kommer jag göra så som man har blivit lärd att INTE göra: jag kommer sitta och vänta på att aktierna iaf går upp till inköpspriset för att därefter överväga att sälja av och satsa på andra aktier.

Bolagen i utdelningsportföljen känns väldigt stabila och dessa kommer jag inte sälja av på länge...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!