.

måndag 1 mars 2010

Sportsbetting, jag lägger ner för tillfället

Jag känner att jag inte har tid och ork att sitta och leta matcher var och varannan dag med bra odds, därför kommer jag för tillfället lägga ner mitt projekt med sportsbetting. Om jag varit arbetslös och singel kanske det hade fungerat men just nu vill jag prioritera annat...

Eftersom jag inte tänkt spela något försökte jag ta ut de pengar jag hade kvar på mina spelsidor vilket var helt omöjligt på nästan alla sidor.

För det första så kan man inte bara ta ut någon hundralapp utan summan måste vara högre än så (jag har runt hundralappen på de flesta sidor), för det andra så tar antingen bolagen en stor uttagsavgift eller så går det helt enkelt inte att föra över till sitt mastercardkort (vilket jag tycker är otroligt konstigt eftersom det går att göra insättningar med kortet)....

Det enda alternativet jag har kvar nu är väl att satsa allt på några matcher och försöka komma upp till utbetalningsgränsen =)

6 kommentarer:

Herr K sa...

Skulle du rekommendera mig, som är arbetslös och singel, att börja med sportsbetting? ;-P

john sa...

#Herr K

hehe nja om du har alldeles för mycket fritid över och är villig att satsa några hundra så... =)

Annars så tror jag att det finns bättre sätt att dra in lite extra pengar varje månad, T ex investera i Utdelningsaktier ;)

Mvh //Ekonomisk trygghet

Herr K sa...

Haha... jag är visserligen inte insatt i sportsgambling, men det känns som lite väl mycket gambling för min del.

Utdelningsaktier låter klokare ja!

IrONi! E.G ;) sa...

Betta på lite hästar skadar inte.
Med odds på 50-60ggr pengarna så ger det rätt bra tillväxt på exempelvis en tia satsat!

john sa...

#Ironi!

Ja det var ju riktigt bra odds iaf =)

//Ekonomisk trygghet

BidOnCash sa...

För lite snabbare action så kan jag rekommendera www.BidOnCash.com, ett kul alternativ till sports betting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!