.

onsdag 2 januari 2013

Portföljutveckling 2 Jan

Då var det ett nytt år och allt vad det innebär.

 Min portfölj har ökat med +10,2% under en månads tid så det blev en bra start på 2013. Denna ökning beror mestadels på att Northland Resources aktie har ökat en hel del, men jag har även lyckats föra över nån tusenlapp till kontot trots alla julklappsköp...

Det blir till att ligga lite lågt nån vecka till med aktieköp och dylikt. Nu är iof alla helgdagar mitt i veckan över så att man slipper oroa sig för att börser är stängda vissa dagar i veckan, dock har Jul och Nyår varit väldigt hektiskt så jag måste verkligen "landa" innan jag orkar sätta mig ner och leta efter köpvärda bolag.

På återseende!

2 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Härlig utveckling! Hoppas det håller i sig!

john sa...

@kampen mot index

Tack så mycket!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!