.

fredag 25 januari 2013

Nya köp, förflyttning, kursras etc...

Oj det händer mycket på en gång nu och jag har ingen tid till att skriva just nu (ska till jobbet) Jag får skriva mer om detta när jag har tid men jag kan i af rapportera om att jag har köp aktier i Fortum.

Mc Donalds visade bra siffror i sin senaste rapport så aktien kröp iväg uppåt. Därför köpte jag istället Fortum som jag ändå hade tänkt ta in i portföljen vid ett senare tillfälle.

I övrigt så har jag registrerat en förflyttning av mina HM-aktier till mitt ISK. Dessutom blir det antagligen en Ny Nyemmission i Northland Resources vilket innebar ett rejält kursras igår....

Men som sagt nu har jag en hel del att skriva om så håll till godo!

Mvh
Ekonomisk Trygghet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!