.

lördag 10 juli 2010

Sommarledighet

Nu framöver kommer jag ha lite ledighet från jobbet. Jag kommer även försöka slita mig ifrån börsen och denna blogg en hel del även om jag vet att det kommer blir svårt.
Att jag har skaffat surf i mobilen gör det hela inte bättre eftersom jag då även på stranden kan hålla koll på vad Ni andra ekonomibloggare sysslar med =)


Det blir säkerligen en del inlägg från min sida men kanske inte lika frekvent som i vanliga fall.

Glad Sommar!

Mvh //Ekonomisk Trygghet

6 kommentarer:

Ekonomibloggar sa...

Visst är det grymt med surf i mobilen? Jag har mobilanpassat min sida för mobilsurf nu :) Grymt bra! Titta in på mobify.me och gör det du också! Alla borde göra det, sååå mycket lättare att läsa i mobilen då!

Anonym sa...

Tack för tipset ska kolla in den sidan mvh eko trygghet från mobilen

aktiespartacus sa...

Njut av ledigheten. Trevlig sommar! :)

nonhosonno sa...

Ha en skön sommar!

J sa...

Ha de feint! =)

Anonym sa...

Tack desamma allihopa! Mvh eko trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!