.

tisdag 25 maj 2010

Jag lever fortfarande

Nu var det väldigt längesedan jag skrev här (5 dagar för att vara exakt) och jag vill bara upplysa Er alla om att jag fortfarande lever =)
Det har varit fullt upp på jobbet och här hemma så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva något vettigt. Dessutom känner jag att det känns onödigt att skriva inlägg på bloggen bara för skrivandets skull.

Hur som helst så är jag som sagt fortfarande kvar i investeringsvärlden och bekvakar för tillfället Investmentbolag. För några dagar sedan införskaffade jag mig en ny mobiltelefon och jag har på den lyckats installera en aplikation som visar "Ratos B" kursutveckling. Det är kul med nya mobiler, iaf det första veckorna =)

Till sist vill jag även skriva att igår så fick jag hem mitt kopparmynt som jag beställde från www.koppargruvan.se . Det var mycket snyggt och en bra komplettering i min lilla ädelmetallssamling!

//Ekonomisk trygghet

2 kommentarer:

J sa...

I mitt tycke det vackraste myntet i hela butiken!

Skönt att du lever =)

john sa...

#J

Ja det var riktigt snyggt, bra packat och leverat också för den delen. Blir nog ett aktieköp i det bolag så snart dom börsnoteras ;)

Mvh //Ekonomisk trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!