.

torsdag 22 oktober 2009

Snart Jul..

Ja tiden går fort och nu är det bara 2 månader kvar till Jul. Jag funderar på att se detta första året som gått som en "inlärningsperiod" och istället börja föra ordentligt statistik med start 2010.
Detta mestadels för att jag började mitt sparande nån gång i våras, det känns bättre att veta exakt när jag började och första januari 2010 blir en bra utgångspunkt!


Nu är det snart löning och förhoppningsvis investeringsdags om plånboken tillåter. Wilhelmsen är fortfarande ett bolag jag funderar starkt på att köpa in mig i. Förhoppningsvis ger dom en bra rapport den 3 November....

2 kommentarer:

inte miljonär än sa...

Det låter som att du har ett bra nyårslöfte på G!

john sa...

Ja jag brukar vara ganska försiktig med alldeles för detaljerade nyårslöften men jag redan nu lova att jag komemr fortsätta spara och investera =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!