.

måndag 12 oktober 2009

PCT uppdatering Del 7

Äntligen så har jag uppnått utbetalningsgränsen på Bux.to!

Läs mina föregående inlägg här Del1 Del2 Del3 Del4 Del5 Del6
Som sagt så kikade jag in på mitt konto idag och såg att jag hade nått utbetalningsgränsen (50 dollar).

Ännu en gång blev det trubbel när jag laddade upp bilden men för er som inte har extremt bra syn står det "Your request has been submitted and it is awaiting for the processing".
Förhoppningsvis kommer det inte ta allför lång tid innan pengarna kommer in på mitt AlertPaykonto. Nu kommer jag inte uppdatera min jakt på passiv inkomst via PCT tills jag fått min "cash out".
Vill Ni läsare prova på denna passiva Inkomst så kan ni klicka här så kommer ni direkt till deras hemsida, det är helt frivilligt att klicka på länken för att sponsra mig, annars så gå bara till bux.to
Glöm ej att ni måste skapa er ett Alertpaykonto INNAN ni skapar ett konto på bux. Ni behöver inte aktivera Ert kreditkort osv på en gång utan det räcker att registera sig vilket går väldigt fort. gå till http://www.alertpay.com/
Alltså: steg 1 http://www.alertpay.com/
steg 2 bux.to (sponsra mig) annars går ni till bux.to

10 kommentarer:

Bli Rik & Ekonomsikt Fri sa...

he, he .. hur lång tid har det tagit att nå upp till utbetalningsnivå?

Hur mycket tid har du lagt på att klicka?

john sa...

Hej bli rik!

Jag vet inte exakt tid men jag skrev mitt första inlägg runt 20 Juni så ca 4 månader. De första veckorna klickade jag kanske i snitt 10-15 minuter om dagen. Efter ett tag lade jag ner klickandet och köpte istället "rekrytanter".

Ingen hög timlöm, jag vet. Men detta var mera ett test på passiv inkomst. Om jag någon gång får mina pengar så är det en passiv inkomst.

Dock får man nog lägga ner lite mer tid och pengar på just detta projekt om man vill tjäna mer pengar på det....


//Ekonomisk trygghet

Bli Rik & Ekonomsikt Fri sa...

ok ... jag testade också bux.to, klickade dock inget själv, mer än ett par stycken, när andan faller på.

Gjorde som du, köpte rekyter för 17 dollar i början/mitten av augusti. Fördubblat sig sedan dess (ca 3 mån) så räntan är ju helt ok, men vete tusan vad man ska säga om det.

För någon borta i asien, med andra levnadskostnader, kan det mycket väl vara ett alternativ .... om man nu får ut sina pengar :)

Får man ut sina pengar så skulle man kunna köpa 500 rekryter, dubbla den kostnaden, köpa 1 000 rekryter, dubbla osv ... behövs en enorm volym av rekryter för att det ska "löna sig" för oss med hög levnadsstandard, höga "driftskostnader" =P

Rikard sa...

Hej, intressant sida.
HAr klickat till och från på bux.to lite över ett år, har faktsikt fått en utbetalning på 10 dollar, det tog ca 7-8 månader....men den kom iaf. Har sedan några månader tillbaka begärt utbetalning på 90 dollar. Det tar som sagt vääldigt lång tid innan man får cashen. Har 45 "refs" och min plan är att återinvestera i bux.to. Allting satsas på lång tid, men bux.to är den enda "bux" siten som utbetalat till mig, har provat ganska många. Har även sen en tid tillbaka
börjat med GPR, Get-paid-to-read, samma princip men du får mail som du ska klicka på.. väntar på en utbetalning där innan jag börjar satsa pengar i den...

john sa...

Hej Rikard!

Det varroligt att höra att du iaf har fått pengar utbetalade, att det tar lång tid är en nackdel med bux men huvudsaken är att man får pengarna. Risken är väl att bolaget kan gå i konkurs osv innan man fått sin utbetalning.

GPR lät intressant, har du någon länk till en sådan sida? Hör gärna av dig om du anser att det är en bra passiv inkomst!

Mvh //Ekonomisk trygghet

Patrik Berggren sa...

Så här ser min statistik ut för mitt test:

Get Paid To Click som passiv inkomst

Bli Rik och Ekonomiskt Oberoende sa...

Hur har det gått? Fick du din "cashout"?

john sa...

#Bli rik...

Hej!

jag kikade in på alertpay idag och har ännu inte fått några pengar men ännu har jag inte givit upp hoppet! =)

Mvh //Ekonomisk trygghet

Klockmannen sa...

Hur gick det? Fick du dina pengar till slut?
De borde ju ha kommit fram vid det här laget tycker man.. :)

Anonym sa...

jag har inte fått några pengar än. kommer kanske lagom till pensionen =)

mvh eko trygghet från mobilen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!