.

onsdag 18 juli 2012

Rapportdatum för mina bolag

Här nedanför har jag skrivit ner när samtliga bolag i min portfölj kommer med rapporter. Mestadels för min egen skull men även för Er läsare som äger samma bolag:

Astra Zeneca 26 Juli, 25 Okt


Ratos 17 Aug


Northland Resources 9 Aug, 14 Nov


H&M 27 Sept


P&G 30 Juli-10 Aug (vet ej exakt)


Närmast rapport är alltså Astra Zeneca som kommer med en rapport nästa Torsdag. Jag ska försöka läsa igenom dessa bolagsrapporter lite mer ingående framöver än vad jag har gjort tidigare eftersom det kan ge en ganska så bra inblick i hurvida utdelningarna kommer att sänkas, höjas eller bli oförändrade.  Det enda bolag som jag vet inte kommer att dela ut pengar är Northland Resources som ej har börjat tjäna några pengar ännu.




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!