.

måndag 16 juli 2012

Måndagsuppdatering

Då var det Måndag morgon igen, dagarna går fort när man inte har semester längre.

Jag har varit väldigt passiv de senaste dagarna investeringsmässigt och det är faktiskt ganska skönt att bara släppa allt ibland och tänka på annat. Jag har ändå inga pengar att köpa aktier med för tillfället så.... =)

En sak jag dock hunnit med att göra är att fylla i en ny uppdaterad Excelmall som 40procent20år skapade till mig. Jag skrev här om en mall som 4020 tidigare hade gjort, den nya versionen har lite mer funktionen bl annat kan man se nuvarande direktavkastning på portföljen.


Annars så har det som sagt varit en lugn föregående vecka. Nästa vecka kommer lite rapporter från bolag som jag har i portföljen. Astra Zeneca 26 Juli och Procter & Gamble 30 Juli-10 Aug.


På Återseende!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!