.

onsdag 23 december 2009

God Hjul!

God Jul allihopa!

Då var år 2009 snart slut och ett nytt investeringsår står framför fötterna. För min egen del så kan jag faktiskt inte säga hur min strategi kommer vara 2010. Antagligen fortsätter jag på utdelningsstigen men även andra strategier kan vara aktuella. Vad jag däremot vet är att jag kommer fortsätta skriva på denna blogg även nästa år.

Jag önskar mig i Julklapp:
En skattefri och courtagefri aktiedepå. Kan du fixa det tomten?

//Ekonomiskt Trygghet

3 kommentarer:

nonhosonno sa...

God Jul & Gott Nytt!

J sa...

Gott så, god jul på dig! =)

john sa...

Tacka allihopa!

#40procent20år
Tack för tipset!, jag ska "googla" och försöka lära mig mer om detta. En sak jag har kommit på är att jag behöver mycket mer pengar än vad jag har nu om jag ska börja göra kortsiktiga affärer, dessutom behöver jag antagligen något mer år på mig för att lära mig hur marknaden fungerar.


Mvh //Ekonomisk trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!