.

fredag 4 december 2009

Jag och bloggen lever!

Jag vill bara meddela att både jag och bloggen lever och mår bra!

Jag kommer inte sluta blogga men just nu innan ju och nyår blir det kanske lite glesare mellan blogginläggen pga allt som julen ställer till med =) (mycket jobb, julklappshandel m.m...)

I slutet av denna månad får jag se om det blir någon aktieinvestering, det beror helt och hållet på hur stor lön jag får. Först och främst måste jag bygga upp min buffert igen som jag nallat av under månaden (bilreparation, tv-box). Sedan får jag se vad som blir över.

I november lade jag en hel del pengar på att köpa kläder, äta ute, teknikprylar. Efter att nästan inte handlat någonting "onödigt" tidigare under året så kändes det faktisk riktigt bra att Spendera.
Även December månad kommer präglas av många utgifter mestadels i form av Julklappar. Jag tänkte ge bort en hel del klappar till min kära sambo eftersom det är hon verkligen värd!

Sammanfattingsvis kan jag då skriva att November, December kommer bli ganska tungt ekonomiskt men däremot väldigt livsglädjande!

2 kommentarer:

Herr K sa...

Ibland kräver livet mer uppmärksamhet än bloggen, men gött att veta att du inte försvinner ;)

December månad är nog en tung månad för de flesta, men den smällen kommer i januari...får se hur det kommer gå för mig oxå :)

john sa...

#Herr K

Precis som du skriver så måste man leva lite gött ibland också. Det var skönt att höra att jag inte är ensam =)
Mvh //Ekonomisk trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!