.

måndag 23 november 2009

Jag fick ett mail...

4 kommentarer:

john sa...

#40 procce

Det låter bra det, jag väntar med spänning!

Mvh /Ekonomisk trygghet

J sa...

Tjeena,

Kollade upp the big five, kanadas största banker. Direktavkastningen verkar ligga kring 4-5% men å andra sidan verkar de vara grymt stabila. Kanske nåt att kolla vidare på i framtiden, just nu fäster jag dock blicken på realty income. =)

john sa...

#J

Hej!

Oj då var det inte så hög direktavkastning som jag trodde, my bad.
Ja de verkar ha klarat av dåliga perioder med bravur och det gillar vi!

RealtyIncome är även för mig ett högaktuellt bolag, det blir kanske redan i morgon en investering! Det var förresten en bra Investeringsstrategi du hade, men det har jag nog redan skrivit på din blogg kom jag på =)

Mvh Ekonomisk trygghet

J sa...

Haha det kan man inte höra för många gånger, tack igen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!