.

torsdag 26 maj 2011

Lön och lite annat

Ja igår kom den så efterlängtade lönen in på kontot. Denna gång gick inga pengar in på Aktiekontot däremot hade jag ett par tusen över från förra lönen som jag satte över i förrgår. Det kändes skönt att för en gångs skull ha lite pengar över på slutet av månaden som kunde användas till aktier. Förr i tiden hade jag säkert bränt de sista slantarna på något onödigt men nu gick de som sagt till aktier (Ok lite aktieberoendevarning får jag väl erkänna)

För övrigt så gick Peyto Exploration upp bra under gårdagen och för tillfället är jag så pass nöjd med kursuppgången att en säljorder är på sin plats. Nu öppnar ju inte Torontobörsen förrän 16:30 så jag får vackert vänta tills i eftermiddag. Däremot har jag redan nu mailat Nordet och frågat om det är möjligt att lägga en order innan börsen har öppnat och på så sätt få större chans att sälja av direkt när börsen öppnar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!