.

torsdag 28 maj 2015

Idag lanseras en ny ekonomisida!

Som Ni möjligtvis redan sett och hört lanseras idag en helt ny heltäckande ekonomisida vid namn Trade Venue. På siten kan man diskutera aktier i forumet, läsa artiklar, följa bloggare, skapa fiktiva portföljer, analysera bolag med hjälp av nyckeltal m.m...

Jag tycker det är väldigt kul när sådana här initiativ tas och kommer därför även posta mina inlägg på Trade Venue framöver. Min blogg här på Ekonomisk Trygghet kommer alltså rulla på som vanligt.

Trade Venue är under kontinuerlig utveckling och nya funktioner kommer att ploppa upp under årets lopp. Har Ni varit inne på sidan och vad tycker ni hittills?

Mvh
Ekonomisk Trygghet

Detta är inget sponsrat inlägg och jag får ej någon ersättning från Trade Venue

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jo du får ersättning...kanske inte just för detta inlägg men för att du finns hos dem.

Tråkigt för jag har alltid läst din blogg. Men nu är det slut på det för Tradevenu gillar jag inte alls.

john sa...

@anonym
NEJ jag får INGEN ersättning från trade venue, varken här eller på deras sida, tro det eller ej men man kan faktiskt göra en del jobb utan motprestation/helt gratis.

Mvh
Eko Trygghet

Anonym sa...

Buuu. orka läsa din blogg nu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!