.

lördag 19 november 2011

Motörhead Vin

Lite sugen är man allt på att köpa detta vin, givetvis endast för det tuffa namnet och etiketten. 


Jag får erkänna att jag aldrig lyssnat speciellt mycket på motörhead som är ett hårdrocksband, däremot tror jag att de flesta känner igen namnet och det kan vara en kul och lite annorlunda flaska i samlingen. 

Lite fakta från Systembolaget:

  • Årgång2010 
  • Alkoholhalt13,5 %
  • Sockerhalt4 gram/liter
  • AnvändningServeras vid cirka 16-18°C till rätter av lamm- eller nötkött. 
  • SmakFruktig, aningen bränd smak med inslag av fat, björnbär, plommon, eukalyptus och salmiak. 


Är det någon som har druckit detta vin?


3 kommentarer:

Marcus sa...

Hej.
läst igenom din blogg. kul att läsa om fastigheter m.m.
Undrar om du fått tips på böcker eller videos m.m angående fastigheter?
Och vad du tyckt va bra och mindre bra om böckerna, videos?
Och nej tyvärr så har jag i inte smakat vinet :)

john sa...

#Markus

Vad kul att du läser min blogg!

Jag äger ej någon fastighet än (förutom en obebygd tomt) och har dessutom inte hunnit läsa några böcker inom ämnet. Däremot fick jag ett tips en gång på bloggen om en bok som hette"Fastighetsekonomi - Hyresfastigheter" av Stellan Lundström.

Dessutom finns det en informationssida som heter investeringsfastighet.se där det står en del matnyttigt.

Mvh //Ekonomisk Trygghet

nonhosonno sa...

Den flaskan har jag missat :) Tack för tipset!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!