.

tisdag 3 mars 2015

En annan syn på livet och portföljuppdatering

För ca 2 veckor sedan blev jag riktigt sjuk, allt gick väldigt fort och redan dagen efter att jag varit på vårdcentralen opererades jag. Det känns fortfarande overkligt men eftersom läkaren nu har sagt att det "onda" inte finns kvar i kroppen längre har den värsta ångesten släppt. Jag kanske t om slipper cellgifter så hoppet har kommit tillbaka och jag kommer därför ta upp skrivandet på bloggen igen!

Den här händelsen chockade mig svårt och även om jag blir helt återställd kommer nog aldrig livet bli helt detsamma igen. Det kanske låter som en klyscha men just nu är jag bara tacksam över att få leva och vara med min familj, förhoppningsvis håller denna känsla i sig, ödmjukhet till livet och att man inte tar någonting för givet....


Portföljuppdatering Februari

Under Februari gick portföljen riktigt bra, jag tillsatte inga likvida medel ändå ökade portföljen med +3,8%

En liten summa utdelningar kom in från P&G. Nu i Mars blir det bättre med den saken då Microsoft, Castellum och Mc Donalds delar ut. Jämfört med Februari föregående år ökade utdelningen i min portfölj med +36% vilket är riktigt bra med tanke på att det även förra året endast var P&G som delade ut (samma antal aktier)


Mvh
Ekonomisk Trygghet

7 kommentarer:

Djurberg sa...

Hoppas allt går bra med dig!

S sa...

Skönt att höra att du fick snabb hjälp. Ta hand om er!

Matsson sa...

Gött att höra att det "onda" gick att få bort. Hoppas att allt går bra!

nonhosonno sa...

Skönt att du fick snabb hjälp! Ta hand om dig!

Anonym sa...

Sköt om dig och familjen, hälsan är allt

/XO

Anonym sa...

Sköt om dig!

Anonym sa...

Krya på dig, hoppas allt fortskrider väl.
/S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!