.

onsdag 5 juni 2013

Artikel om sparande på Panelsök

För ett tag sedan blev jag tillfrågad om att skriva en liten guide till sparande hos Panelsök. Givetvis tackade jag Ja eftersom sparande och privatekonomi är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat.


www.collins-co.net


Själva skrivandet flöt på bra eftersom jag som sagt tycker det är kul att skriva om ekonomi. Tyvärr är det ju så att det redan finns ett oändligt antal böcker som tar upp privatekonomi i bokhandeln, annars så vore det en dröm att någon gång få publicera en bok om just privatekonomi.

I sådant fall gäller det att hitta en nisch/ett ämne inom den kategorin som ingen annan har skrivit om...

Själva artikeln hittar ni här:


Mvh
Ekonomisk Trygghet

2 kommentarer:

Vanja sa...

Jag läste din artikel och måste säga att jag tycker att den är helt suveränt bra, med bra tips. Har nu påbörjat mitt "tionde-sparande"! Tack för ändsparken och bra jobbat! :)

john sa...

@Vanja

Tack det var kul att höra att artikeln inspirerat dig!

Lycka till med sparandet nu!

Mvh
Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!