.

tisdag 10 april 2012

Köpt fastighet!


Nu har vi äntligen köpt oss en bostadsrätt och än så länge så känns allting bra. Det tog oss ca 8 månader att vinna en budgivning så i denna stan känner man inte av någon avmattning på bostadsbriserna iaf...

Nackdelen eller vad man nu skall säga är väl att jag inte kommer att ha råd med att lägga undan några större summor till aktieinvesteringar detta året eftersom det skall köpas massa nytt till lägenheten, men jag får spara det jag kan och vara tålmodig.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har endast köp rätten att bo i lägenheten,man äger ej en bostadsrätt.Om du skulle missköta dig kan styrelsen vräka dig.

Anonym sa...

Menar du kanske att du köpt själva huset som alla lägenheterna finns i?

Har du lagfart?

john sa...

#Anonym

Förlåt för min missvisande rubrik, jag har köpt en bostadsrätt inte ett helt hyreskomplex. Jag ville ha en mer lockande rubrik.

"Köpt bostadsrätt!" låter så typiskt Svenskt och tråkigt på nåt sätt =)

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!