.

torsdag 20 augusti 2009

Webshop, tankar hjälp mottages med glädje

Jag har haft lite funderingar på att starta en webshop ett tag nu. Jag har även börjat bygga lite smått på en hemsida och det går sakta men säkert framåt.

Jag vet att det är väldigt mycket jobb med ett sådant här projekt, därför tar jag det väldigt lugnt och försöker inte stressa fram hemsidan. Detta har i många år varit en sak jag velat göra och jag är väldigt glad att jag iaf har börjat ta tag i det!

Jag har ett "problem" med min webshop och det är det här med betalningssystem (E-handelsmodul). Eftersom mina html-kunskaper är väldigt begränsade så vet jag att detta är något som jag inte klarar att bygga själv.
Jag skulle kunna integrera Paypal på webshopen men tror inte det skulle se så seriöst ut.

Är det någon som har några tips eller ideèr om detta så kommentera gärna!

tack så länge!

3 kommentarer:

Auri Sacra Fames sa...

Om du letar efter tips till din webshop så kan du kanske hitta det här:
http://www.oscforum.se/

john sa...

Hej Auri!

Det var ett väldigt bra forum, tack så mycket för länken!

john sa...

Hej 40!

Ja det är just det här med betalning som är det svåra....
Sms-tjänst låter bra, Jag är väldigt spänd på vad det är för sida du har knåpat ihop! Veckans artiklar har legat uppe länge nu på din sida så jag förstår att du jobbar hårt med ditt projekt =)

Jag har faktisk inte bestämt till hundra procent exakt vad jag ska sälja på min sida. Men tanken är att det skall vara produkter med mitt egna varumärke. Jag tänker börja väldigt smått, mest som en hobby. Går det bra får man fortsätta utveckla sidan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!