.

torsdag 20 augusti 2009

PCT uppdatering Del 5

Då var det dags för ännu en uppdatering om hur det går i min jakt på passiv Inkomst via PTC. Läs mina föregående inlägg här Del1 Del2 Del3 Del4

Nu har jag äntligen fått mina 15 nya refferals som jag köpte för flera veckor sedan. Jag hade nästan givit upp hoppet om bux.to men idag när jag tittade på mitt konto såg jag att dom hade lagts till. Sammanlagt har jag nu 32 referalls som förhoppningsvis är Aktiva i sitt klickande.

Jag tror det stora problemet med bux.to är att dom är väldigt långsamma med att betala ut till sina kunder. Nästan alla klagomål jag läser handlar om att folk inte får sina pengar utbetalade. Jag funderar på att uppgradera till Premium Member innan jag cashar ut eftersom dom prioriterar premium members utbetalningar.

Vill Ni läsare prova på denna passiva Inkomst så kan ni klicka här så kommer ni direkt till deras hemsida, det är helt frivilligt att klicka på länken för att sponsra mig, annars så gå bara till bux.to
Glöm ej att ni måste skapa er ett Alertpaykonto INNAN ni skapar ett konto på bux. Ni behöver inte aktivera Ert kreditkort osv på en gång utan det räcker att registera sig vilket går väldigt fort. gå till http://www.alertpay.com/
Alltså: steg 1 http://www.alertpay.com/
steg 2 bux.to (sponsra mig) annars går ni till bux.to

4 kommentarer:

Anonym sa...

28 dollar för så mycket klickande låter som en timlön... Men om du är duktig på att värva varför inte satsa på matrix sidor? Tex 7dollarmatrix.com ?

john sa...

Nej än så länge har jag väl inte tjänat några stora pengar på detta =) Det är mer meningen som ett projekt, förhoppningsvis så för jag mina kärt förvärvade dollar utbetalade. Vad går 7dollarmatrix ut på?
Kanske kan bli nästa Passiva Inkomst att skriva om.

Mvh //Ekonomisktrygghet

inte miljonär än sa...

Hej, hur mycket tid lägger du på klickandet och surfandet?

john sa...

hej inte miljonär än.

I början så klickade jag en hel del, kanske 15 min per dag. Men nu när jag har 32 refferals så klickar jag aldrig utan låter mina refferals göra jobbet. Jag tänkte snart skriva en ny uppdatering om hur det går.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!