.

fredag 28 februari 2014

Portföljutveckling 28 Feb

Månaden är inte slut än men kör ändå en liten portföljrapport, det är ju trots allt endast 28 dagar i Februari.

Under Februari månad steg portföljen med +3,9% Som jag brukar skriva så är faktorer som påverkat portföljens värde utdelningar, tillsatt kapital, aktiernas värdeförändring och valutaförändringar.

I övrigt så tittar jag inte så mycket på köpkandidater för tillfället. Mitt mål är att verkligen vänta in en dipp i marknaden innan jag köper denna gång, mestadels för att mitt sparande till aktier är väldigt begränsat just nu och då måste jag göra lite effektivare inköp för att få en något högre avkastning i slutändan. Portföljen som den är nu (utdelningar varje månad) är jag väldigt nöjd med, dock hade det varit skönt med en större branschspridning!

Mvh
Ekonomisk Trygghet


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!