.

torsdag 2 januari 2014

Portföljutveckling 2 Jan, Nytt år!

Under Föregående månad rörde sig min portfölj i princip ingenting, jag har för mig att den backade ca 40 kr. Värt att notera är dock att jag satte in 500 kr i likvida medel. Såg även precis att avkastningsskatten hade dragits från Kapitalförsäkringen men det var inga större summor det handlade om.

NU är det äntligen nytt år!

Mitt aktiesparande har under de senaste halvåret varit väldigt lågt och under 2014 kommer det antagligen fortsätta så. Om några få veckor är det beräknat att jag och min sambo ska få tillökning i familjen och därför prioriterar vi självklart detta även ekonomiskt.

Till att börja med kommer vi spara undan 600 kr i månaden till barnet. 300 i Sparkonto och 300 i en Indexfond eller liknande, kanske borde man köra på Avanza Zero?

Ha nu en riktigt bra start på det nya året!

Mvh
Ekonomisk Trygghet





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!